Versand
1. Czas biznesowy
od poniedziałku do piątku
9:00 – 16:00 (czasu polskiego)
2. Wysyłka i przetwarzanie zamówień
2.1 Wysyłka i realizacja zamówień na terenie Polski
Zamówienia złożone do godziny 13:00 czasu polskiego:
- Czas obsługi zamówienia: 1-2 dni robocze
- Czas dostawy: 1-3 dni robocze
- Fracht: Darmowa dostawa przy zamówieniach powyżej 100 zł
- W przypadku zamówień o wartości poniżej 100 zł zostanie pobrana opłata za przesyłkę w wysokości 19.99 zł
- Maksymalny czas realizacji zamówienia wynosi 7 dni roboczych od momentu zaksięgowania płatności.
- Maksymalny czas dostawy wynosi 7 dni roboczych.
W zdecydowanej większości przypadków zamówienia złożone do godziny 13:00 dnia roboczego, dostarczane są następnego dnia roboczego.
(Sprawdź dokładne koszty wysyłki dodając produkt do koszyka i wybierając metodę płatności)
Sortuj rosnąco
Nazwa wysyłki |
stan |
cena |
BEZPŁATNA WYSYŁKA |
zł 100.00 i więcej |
bezpłatny |
Standard |
zł 0.00–zł 99.99 |
zł 19.99 PLN |
3.Firma transportowa
Będziemy losowo Usługi wysyłkowe realizują firmy ekspresowe takie jak DPD, DHL, UPS czy Inpost
Po wysłaniu zamówienia szacowany czas dostawy do Polski wynosi od 1 do 2 dni roboczych, w zależności od kraju lub regionu (rzeczywisty czas dostawy ustala partnerska firma logistyczna). Proszę wziąć pod uwagę święta, klęski żywiołowe lub epidemie, które mogą mieć wpływ na czas dostawy.
4. W przypadku artykułów zamówionych w przedsprzedaży lub zamówionych z opóźnieniem
Jeśli Twoje zamówienie zawiera pozycje zamówione w przedsprzedaży lub zamówione z opóźnieniem, wyślemy wszystkie dostępne pozycje natychmiast, a pozycje zamówione w przedsprzedaży lub zamówione z opóźnieniem, gdy tylko staną się dostępne. Jeśli więc zamówiłeś wiele przedmiotów w jednym zamówieniu i otrzymałeś tylko część z nich, nie martw się, resztę otrzymasz wkrótce.
5. śledzenie zamówienia
Jeśli podałeś numer telefonu komórkowego, otrzymasz e-mail i/lub wiadomość tekstową z potwierdzeniem zawierającą identyfikator śledzenia i link do śledzenia podróży Twojej paczki. Aby śledzić swoją przesyłkę, możesz odwiedzić naszą stronę śledzenia:
https://velazo.pl/apps/trackingwięcej
6. Zastrzeżenie dotyczące nieprawidłowego adresu:
Kupujący ma obowiązek upewnić się, że wprowadzony adres wysyłki jest prawidłowy. Dokładamy wszelkich starań, aby przyspieszyć czas przetwarzania i wysyłki, jeśli uważasz, że podany adres wysyłki jest nieprawidłowy, skontaktuj się z nami natychmiast za pośrednictwem info@velazo.pl Skontaktuj się z nami.
7. Sposób płatności
Płatności internetowe w sklepie velazo.pl obsługiwane są przez Stripe i Paypal.
Obsługujemy płatności online i usługi za pobraniem na terenie Polski, inne kraje i regiony obecnie obsługują tylko płatności online!
8.Do jakich krajów dostarczana jest ta usługa?
Obecnie dostarczamy tylko do Polski, a walutą, której używamy, jest polski złoty.
W przypadku klientów z innych krajów UE prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta:
info@velazo.pl
9.Gdzie klienci mogą otrzymać swoje zamówienia w ramach tej usługi?
Towar zostanie wysłany na adres klienta
10. Skąd wysyłamy?
Wysyłka zamówień z naszego magazynu: M3, ul.Wiejska 63, 05-552, Łazy