Versand

1. Czas biznesowy

od poniedziałku do piątku

9:00 – 16:00 (czasu polskiego) 

 

2. Wysyłka i przetwarzanie zamówień

2.1 Wysyłka i realizacja zamówień na terenie Polski

Zamówienia złożone do godziny 13:00 czasu polskiego:

- Czas obsługi zamówienia: 1-2 dni robocze

- Czas dostawy: 1-3 dni robocze

- Fracht: Darmowa dostawa przy zamówieniach powyżej 100 zł

- W przypadku zamówień o wartości poniżej 100 zł zostanie pobrana opłata za przesyłkę w wysokości 19.99 zł

- Maksymalny czas realizacji zamówienia wynosi 7 dni roboczych od momentu      zaksięgowania płatności.

- Maksymalny czas dostawy wynosi 7 dni roboczych.

W zdecydowanej większości przypadków zamówienia złożone do godziny 13:00 dnia roboczego, dostarczane są następnego dnia roboczego.

(Sprawdź dokładne koszty wysyłki dodając produkt do koszyka i wybierając metodę płatności)

Sortuj rosnąco

Nazwa wysyłki

stan

cena

BEZPŁATNA WYSYŁKA

zł 100.00 i więcej

bezpłatny

Standard

zł 0.00–zł 99.99

zł 19.99 PLN


 

3.Firma transportowa

Będziemy losowo Usługi wysyłkowe realizują firmy ekspresowe takie jak DPD, DHL, UPS czy Inpost

Po wysłaniu zamówienia szacowany czas dostawy do Polski wynosi od 1 do 2 dni roboczych, w zależności od kraju lub regionu (rzeczywisty czas dostawy ustala partnerska firma logistyczna). Proszę wziąć pod uwagę święta, klęski żywiołowe lub epidemie, które mogą mieć wpływ na czas dostawy.

 

4. W przypadku artykułów zamówionych w przedsprzedaży lub zamówionych z opóźnieniem

Jeśli Twoje zamówienie zawiera pozycje zamówione w przedsprzedaży lub zamówione z opóźnieniem, wyślemy wszystkie dostępne pozycje natychmiast, a pozycje zamówione w przedsprzedaży lub zamówione z opóźnieniem, gdy tylko staną się dostępne. Jeśli więc zamówiłeś wiele przedmiotów w jednym zamówieniu i otrzymałeś tylko część z nich, nie martw się, resztę otrzymasz wkrótce.

 

5. śledzenie zamówienia

Jeśli podałeś numer telefonu komórkowego, otrzymasz e-mail i/lub wiadomość tekstową z potwierdzeniem zawierającą identyfikator śledzenia i link do śledzenia podróży Twojej paczki. Aby śledzić swoją przesyłkę, możesz odwiedzić naszą stronę śledzenia:

https://velazo.pl/apps/trackingwięcej

 

6. Zastrzeżenie dotyczące nieprawidłowego adresu:

Kupujący ma obowiązek upewnić się, że wprowadzony adres wysyłki jest prawidłowy. Dokładamy wszelkich starań, aby przyspieszyć czas przetwarzania i wysyłki, jeśli uważasz, że podany adres wysyłki jest nieprawidłowy, skontaktuj się z nami natychmiast za pośrednictwem info@velazo.pl Skontaktuj się z nami.

 

7. Sposób płatności

Płatności internetowe w sklepie velazo.pl obsługiwane są przez Stripe i Paypal.

Obsługujemy płatności online i usługi za pobraniem na terenie Polski, inne kraje i regiony obecnie obsługują tylko płatności online!

 

8.Do jakich krajów dostarczana jest ta usługa?

Obecnie dostarczamy tylko do Polski, a walutą, której używamy, jest polski złoty.

W przypadku klientów z innych krajów UE prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta: 

info@velazo.pl

 

9.Gdzie klienci mogą otrzymać swoje zamówienia w ramach tej usługi?

Towar zostanie wysłany na adres klienta

 

10. Skąd wysyłamy?

Wysyłka zamówień z naszego magazynu: M3, ul.Wiejska 63, 05-552, Łazy